Goddag, jeg prøvede linket 'test din spillestil'. Jeg tror, jeg er skuffet ... og det kan være fejlbehæftet.
) Den har næsten ingen instruktioner. Jeg stirrer på skærmen og spekulerer på, hvad jeg kan gøre for risiko ... der er ingen væddemål. Jeg begynder endelig at trække kort, idet jeg antager, at kortene er tilfældige.
) Jeg har det faktisk godt, da omkring 1/3 af vejen igennem det foreslog ( ... undskyld ingen spoilere her ... ) og så gør jeg det værre.
) Halvvejs spørger den om jeg ser et mønster ... så jeg tænker over det og måske ser jeg en ( ... undskyld ingen spoilere her ... )
Til sidst stod der, at jeg scorede bedre end 75 % af de mennesker, der tager testen.
Et problem er, at hvis der eksisterer et mønster, spiller du ikke længere med risiko. Det bliver en fordelslegesituation, og du bruger en anerkendt ujævn fordeling til din fordel.
Jeg kan godt lide psykologiske/personlighedstypetest, fordi de kan hjælpe med at vise os vores styrker og svagheder... men jeg synes, denne test ikke holder godt.
Good day, I tried the 'test your gambling style' link. I think I am disappointed ... and it may be flawed.
) It has almost no instructions. I stare at the screen wondering what I can do for risk ... there is no betting. I finally start drawing cards assuming that the cards are random.
) I am actually doing well when about 1/3 of the way through it suggested ( ... sorry no spoilers here ... ) and then I do worse.
) Halfway through it asks if I see a pattern ... so I think about it and maybe I see a ( ... sorry no spoilers here ... )
In the end, it said I scored better than 75% of the people who take the test.
One problem is that if a pattern exists, you are no longer playing with risk. It becomes an advantage play situation and you are using a recognized uneven distribution to your advantage.
I like psychological / personality type tests because they can help show us our strengths and weaknesses ... but I think this test does not hold up well.