Support Fortunecoins.com
10:12 (6 timer siden)
til mig, støtte
Hej Michael,
Mit navn er Ben, og jeg er Customer Support Manager her hos Fortune Coins, jeg forstår din frustration over de RTP-oplysninger, du anmodede om til Pragmatic Play-spil. At levere en optimal spiloplevelse til vores spillere er vores topprioritet. Selvom vi ikke kan afsløre proprietære oplysninger om specifikke return-to-player-procenter, skal du vide, at alle vores spil er grundigt testet og certificeret fair af uafhængige tredjeparter.
Jeg beklager, at vi ikke kan give de nøjagtige RTP-oplysninger, du har anmodet om. Jeg vil dog forsikre dig om, at vores spil først og fremmest er designet med spillere i tankerne. Retfærdighed og sjov er altid vores vejledende principper. Hvis du har andre spørgsmål, eller hvis der er nogen måde, jeg kan hjælpe med at forbedre din oplevelse på, så lad mig det vide. Vi værdsætter spillere som dig selv og sigter efter at yde den bedst mulige service. Selvom jeg forstår, hvis du ønsker at annullere din konto, ville vi helt sikkert savne at have dig som en del af Fortune Coins-fællesskabet.
Med venlig hilsen,
Ben
Customer Support Manager
Få svar 24/7
Hjælpecenter: support.fortunecoins.com |
Spil ikke pragmatisk der. De er indstillet til den lavest mulige RTP.
Med venlig hilsen
Mike
Support Fortunecoins.com
10:12 AM (6 hours ago)
to me, support
Hello Michael,
My name is Ben and I am the Customer Support Manager here at Fortune Coins, I understand your frustration regarding the RTP information you requested for Pragmatic Play games. Providing an optimal gaming experience for our players is our top priority. While we cannot disclose proprietary information about specific return-to-player percentages, please know that all of our games are extensively tested and certified fair by independent third parties.
I apologize that we cannot give the exact RTP information you requested. However, I want to assure you that our games are designed with players in mind first and foremost. Fairness and fun are always our guiding principles. If you have any other questions or if there is any way I can help improve your experience, please let me know. We value players like yourself and aim to provide the best service possible. Though I understand if you wish to cancel your account, we would certainly miss having you as part of the Fortune Coins community.
Kind Regards,
Ben
Customer Support Manager
Get answers 24/7
Help Center: support.fortunecoins.com |
Don't play pragmatic there. They are set to the lowest RTP possible.
Regards
Mike