Jeg har været meget velsignet med vidunderlige juleminder, men for mig var det bedste i 1984, jeg var 3, og min søster var 5. Pengene var knappe, så min far, som var tømrer, blev vognmand, byggede min søster en babydukkeseng, og min mor strikkede den. lille tæppe og pude til det, og jeg så denne robot i dollarbutikken, der rullede rundt og pustede røg ud af munden, som mine forældre på en eller anden måde skrabede $7 sammen for at få den til mig. Men den bedste gave den jul, og i min hukommelse, var juleaften, det sneede hårdt, så vi troede ikke, at min far ville nå hjem, men lige midt i min mors læsning af den første jul, i pops min far gennem hoveddøren. Sne dækket og medbringer et Hungry Hungry Hippos Game. Det er et spil mellem robotten og min far med spillet om min bedste gave, men det særlige minde, især da min far og søster begge er gået videre, er nok den bedste gave, jeg nogensinde har eller vil modtage.
I've been very blessed in wonderful Christmas memories but to me the best was in 1984 I was 3 n my sister was 5. Money was tight so my dad who was a carpenter turned trucker built my sister a babydoll bed and my mom knitted the little blanket n pillow for it, and I saw this robot at the dollar store that rolled around and blew smoke out its mouth,which my parents somehow scraped together the $7 to get it for me. But the best gift that Christmas,and in my memory, was on Christmas Eve it was snowing hard so we didn't think my dad would make it home,but right in the middle of my mothers reading of the first Christmas, in pops my dad through the front door. Snow covered and carrying a Hungry Hungry Hippos Game. It's a tossup between the robot and my dad with the game for my best gift, but that particular memory,especially since my dad n sister have both passed on, is probably the best gift I ever have or will receive.
Automatisk oversættelse: