Kære Stefan,
Med al respekt, har jeg svært ved at acceptere dette på nuværende tidspunkt.
GGBet har nu udbetalt omkring 6.500 dollars af mine udbetalinger – så tanken om, at disse sidste 1.500 dollars kræver en særlig, åben "individuel gennemgang" uden en tilknyttet dato, holder simpelthen ikke stik. Det er den samme konto, den samme verificerede identitet, den samme betalingsmetode (Interac), som de allerede har betalt mig igennem gentagne gange. Der er intet anderledes ved denne transaktion, bortset fra at det er den sidste, og på en eller anden måde er det den, der står i "Ny" uden tidsramme.
At citere afsnit 8.3.1 for at retfærdiggøre "vi kan ikke give nogen dato" er ikke et reelt svar. Enhver legitim operatør kan fortælle en kunde et rimeligt behandlingsvindue. At nægte at forpligte sig til et hvilket som helst estimat – ikke en garanti, bare et estimat – på penge, som GGBet allerede har bekræftet skylder, og som ikke har noget problem, efter at jeg har ventet i uger og fået én anmodning afvist på grund af deres egen indrømmede tekniske fejl, er ikke rimeligt, og jeg vil ikke foregive noget andet.
Jeg har været tålmodig gennem hele processen, og jeg har bekræftet hver betaling, som den kom. Alt, hvad jeg beder om nu, er, at GGBet afslutter det, de allerede har indrømmet at skylde.
Til mægleren: Hold venligst denne klage åben og uafklaret, indtil disse sidste 1.500 dollars rent faktisk er modtaget. Jeg bekræfter den, når den lander – og først derefter bør den afsluttes.
Tak for din fortsatte hjælp.
Dear Stefan,
With respect, I'm finding this hard to accept at this point.
GGBet has now paid out roughly $6,500 of my withdrawals — so the idea that this final $1,500 needs some special, open-ended "individual review" with no date attached simply doesn't hold up. It's the same account, the same verified identity, the same payment method (Interac) they've already paid me through repeatedly. There is nothing different about this transaction except that it's the last one, and somehow it's the one that sits in "New" with no timeframe.
Quoting Section 8.3.1 to justify "we can't give any date" is not a real answer. Every legitimate operator can tell a customer a reasonable processing window. Refusing to commit to any estimate — not a guarantee, just an estimate — on money GGBet has already confirmed is owed and has no issue, after I've waited weeks and had one request rejected due to their own admitted technical error, is not reasonable and I won't pretend otherwise.
I've been patient throughout this entire process and I've acknowledged every payment as it came. All I'm asking now is that GGBet finish what it has already admitted it owes.
To the mediator: please keep this complaint open and unresolved until this final $1,500 is actually received. I'll confirm the moment it lands — and only then should it be closed.
Thank you for your continued help.
Automatisk oversættelse: