Min oplevelse med Wovebet har været hård. Jeg har set folk sige, at der kom en udbetaling efter en indbetaling. Andre sagde, at der slet ikke kom nogen udbetaling. Min egen erfaring hælder mod den anden gruppe.
En agent fortalte mig, at en indbetaling på to hundrede dollars ville rydde min konto for en udbetaling. Jeg fulgte den instruktion. To agenter bekræftede endda grønt lys for min udbetaling. Derefter ændrede historien sig. De bad om flere penge. Jeg protesterede. Jeg fortalte dem, at deres egne sider om regler, sikkerhed og licenser aldrig nævner ekstra gebyrer for en udbetaling. Jeg nævnte også skærmbilleder fra chatten. Derefter krævede en agent et gebyrfritagelse og sagde, at en udbetaling ville fungere.
Intet har ændret sig. Chatten gentager sig hele tiden om den øverste ledelse. Hver opfølgning slutter med en besked om, at en løsning er gennemført, og derefter en anden besked om, at en reservation blokerer udbetalingen. Denne løkke har stået på i dagevis.
Jeg har sendt en e-mail til kundesupport. Intet svar endnu. Hvis der dukker en udbetaling op, opdaterer jeg denne tråd.
My experience with Wovebet has been rough. I saw people saying a payout came through after a deposit. Others said no payout at all. My own experience leans toward the second group.
An agent told me a two hundred dollar deposit would clear my account for a withdrawal. I followed that instruction. Two agents even confirmed a green light for my withdrawal. After that, the story changed. They asked for more money. I pushed back. I told them their own pages on rules, security, and licensing never mention extra fees for a withdrawal. I also mentioned screenshots from the chat. After that, an agent claimed a fee waiver and said a withdrawal would work.
Nothing changed. The chat keeps looping the same line about upper management. Every follow up ends with a message saying a fix went through, then another message saying a hold blocks the withdrawal. This loop has gone on for days.
I sent an email to customer support. No reply so far. If a payout shows up, I will update this thread.