Er der nogen, der har en anden kontaktperson til disse? Jeg har allerede Swipez og Softpulse Solutions, medmindre der er en anden kontaktperson til nogen af de andre?
Does anyone have any other contact for these? I have swipez already and Softpulse solutions unless there is another contact for any of the other ones?
Automatisk oversættelse:
8 måneder siden
Sorry can’t help.
have you had your dsolpay refund yet since your email from cnb? I’ve heard nothing since so am back to chasing daily.
Really sucks. I do know people who have been refunded recently but one was after waiting three weeks - I’m at over 5 now and really hope I didn’t miss the boat.
just got to keep on trying and chasing.
Automatisk oversættelse:
player0990
Platin
8 måneder siden
I dag modtog jeg tilbagebetalingen fra TRVRS og pthxn, hvor de havde fremlagt falske beviser; kortnetværket har givet min medhold.
What did they provide as evidence? Skins purchases? I am waiting on a response from them but it’s been over 45 days so not sure what’s going on with my bank
Ja Skins, jeg sendte skærmbilleder, der viser, at jeg ikke har en Steam-konto, og at min e-mailadresse ikke indeholdt nogen e-mailadresse eller noget med navnet på det skin, de solgte mig.