They replied to me to get back to the merchant keep mailing them I haven’t got all the refunds I still have many from them cc central bank of Russia or Czech
Automatisk oversættelse:
Praky
Diamant
Cocohibs1
12 måneder siden
Jeg har allerede kontaktet Wexly London, men desværre intet svar. Jeg prøver igen, tak!
I have already contacted Wexly London but no reply unfortunately. Will try again thanks!
Automatisk oversættelse:
10 måneder siden
Må jeg spørge, hvordan du kontaktede Wexly Limited?
Har du en e-mailadresse?
Tak!
Automatisk oversættelse:
swolecanuck
jimmi88
Sølv
jimmi88
10 måneder siden
Yep
Automatisk oversættelse:
Robster5
Platin
10 måneder siden
Are people still trying to get any money back? Seems to have died off im exhausted with trying, no response from swipez for months
Automatisk oversættelse:
jimmi88
Guld
swolecanuck
10 måneder siden
Jep
Yep
Automatisk oversættelse:
10 måneder siden
How recent was your refund and how long from original message?
ive been chasing daily for over six weeks
Automatisk oversættelse:
swolecanuck
jimmi88
Sølv
jimmi88
10 måneder siden
It was three weeks for me. I sent them one email a week and after three weeks escalated to the CNB. A refund came without any reply from either of them randomly one day.
Automatisk oversættelse:
Thamiud3
Bronze
swolecanuck
10 måneder siden
Det varede tre uger for mig. Jeg sendte dem én e-mail om ugen, og efter tre uger eskalerede jeg til CNB. En tilfældig dag kom der en refusion uden svar fra nogen af dem.
It was three weeks for me. I sent them one email a week and after three weeks escalated to the CNB. A refund came without any reply from either of them randomly one day.
Automatisk oversættelse:
10 måneder siden
It was three weeks for me. I sent them one email a week and after three weeks escalated to the CNB. A refund came without any reply from either of them randomly one day. Here it was much quicker
Three weeks isn’t too bad actually.
Redigeret
Automatisk oversættelse:
jimmi88
Guld
swolecanuck
10 måneder siden
Det varede tre uger for mig. Jeg sendte dem én e-mail om ugen, og efter tre uger eskalerede jeg til CNB. En tilfældig dag kom der en refusion uden svar fra nogen af dem.
Automatisk oversættelse:
10 måneder siden
Pleased you got the right outcome, just confusion why others aren’t getting the same treatment but possibly it’s to do with the size of losses involved.
Automatisk oversættelse:
swolecanuck
jimmi88
Sølv
jimmi88
10 måneder siden
Probably, I know other people are trying to recover tens of thousands, I only was chasing around 1K.
Automatisk oversættelse:
Mega1983
Ray2212
Bronze
Ray2212
10 måneder siden
I want to know about KONGIRA as well
Automatisk oversættelse:
Mega1983
Player0007
Bronze
Player0007
10 måneder siden
I have checked and Payacctopup is not owned by Nuvei
Automatisk oversættelse:
Mega1983
Praky
Bronze
Praky
10 måneder siden
I'm also interested to find more information about Payacctopup. I saw comments that is Nuvei, but i checked and it is not connected to this company Nuvei
Automatisk oversættelse:
Mega1983
Player0007
Bronze
Player0007
10 måneder siden
I'm also interested to find out who is Payacctopup. Still, i checked and Payacctopup is not connected to Payaut and Nuvei, it is different company.
Automatisk oversættelse:
Player0007
Mega1983
Diamant
Mega1983
10 måneder siden
it's them 100%
Automatisk oversættelse:
Mega1983
LizzieCG
Bronze
LizzieCG
10 måneder siden
I was also misled initially that my payments were made in Nuvei because they have connection to Payaut but i found out that it is not connected to Payacctopup, it is a different company. I also send messages to Nuvei support and they checked my activity and they confirmed the payments are not processed with them. I'm planing to go to my bank to raise chargebacks, they will most probably see who processed the payment. Will keep you posted
Automatisk oversættelse:
Mega1983
Player0007
Bronze
Player0007
10 måneder siden
How can i be sure, i dont see their name on my bank statement (at least it is not written Nuvei). Can you show me how it appeared on yours?
Automatisk oversættelse:
Player0007
Mega1983
Diamant
Mega1983
10 måneder siden
Payaut
Payacctopup, London, 9HT
Automatisk oversættelse:
Rt2001
Sølv
10 måneder siden
Just received this email so do we think I’m close to a refund with readiverse ?