Jeg har ikke e-mail eller noget til Santcorn Shop, da jeg kun har én transaktion til dem i min bank, men adressen i min bank siger 196 High Road Santacorn Shop London GBR, hvis det overhovedet kan hjælpe dig.
I dont have email or anything for santcorn shop as only have one transaction to them on my bank but there address on my bank says 196 High road santacorn shop London GBR if that helps u at all.
Hej, fik du nogensinde pengene tilbage? Jeg har omkring det samme beløb, måske lidt mere. Jeg har dog ingen tillid længere, for at være fair over for disse svindlere.
Hi did you ever get a refund i have around the same amount maybe a little more , got no faith anymore tho to be fair with these scam artist
Jeg har ikke e-mail eller noget til Santcorn Shop, da jeg kun har én transaktion til dem i min bank, men adressen i min bank siger 196 High Road Santacorn Shop London GBR, hvis det overhovedet kan hjælpe dig.
I dont have email or anything for santcorn shop as only have one transaction to them on my bank but there address on my bank says 196 High road santacorn shop London GBR if that helps u at all.
Jeg gættede det ud fra den dokumentation, de bad om. Som de har afvist at fremlægge med den begrundelse, at jeg ville udsætte mig selv for yderligere svigagtig aktivitet, og jeg har aldrig haft brug for oversættelsestjenester. Jeg prøver at finde en betalingsudbyder og indløse det gennem dem.
I guessed as much with the evidence they asked for. Which have have declined to provide on the basis that I would leave myself open to further fraudulent activity and I have never required translation services. I’m trying to find payment processor and raise it through them