Det er ærligt talt sjovt at se disse fladtslående fyre svede over at få deres sidste 50 dollars tilbage. 😂
Hvis det gør så ondt at tabe halvtreds, er du i det forkerte spil. Enten skal du slet ikke spille, eller også skal du sætte dig ned velvidende at pengene allerede er væk i det øjeblik du placerer indsatsen.
It’s honestly funny watching these broke guys sweat over getting their last 50 bucks back. 😂
If losing fifty hurts that much, you’re in the wrong game. Either don’t gamble at all, or sit down knowing that money’s already gone the moment you place the bet.
Wow, tak til hr. Worldwide for så værdifuld information.
Hold nu op og forlad denne tråd, for når jeg ser på dit sidste indlæg, værdsætter du din tid for meget til at 'bestride 50 EUR', men ikke nok til at holde op med at skrive unødvendige indlæg på internettet.
wow thank you mr worldwide for such a valuable information.
Now stick it up and leave this thread as looking at your last post you value your time too much to 'dispute 50 EUR' but not enough to stop writing needless posts on the internet
Hvor hurtigt kan du få pengene tilbage ... Jeg ville være virkelig interesseret og vil med glæde betale dem tilbage. Jeg har modtaget pengene tilbage??
How quickly are you able to get funds back… I would be really interested and would be happy to pay it I recieved funds back??