Hvordan undgår man, at banken siger, at man har godkendt betalingen via en sikkerhedsfunktion?
How do you get around the bank saying you authorised the payment through security push ?
Automatisk oversættelse:
6 måneder siden
Jeg har det samme spørgsmål. Jeg bestrider betalingen og siger, at "produktet ikke blev leveret", men de annullerer den og siger, at jeg har accepteret betalingen via sikkerhedssystemet. Har du nogle råd?
If its revolut its cause they work with the scammers, no doubt they are the acquiring bank for a lot of these transactions. They stall, lie and misinform. They cancel chargebacks and change to fraud so they can decline based on authorisation.
Automatisk oversættelse:
asancheg00
Bronze
6 måneder siden
Hej, jeg har alle disse virksomheder på listen. Hvis nogen har oplysninger om nogen af dem og gerne vil hjælpe, ville jeg være meget taknemmelig. Tak!
Det er præcis, hvad der er sket for mig. Udover at annullere mine indsigelser, kategoriserer de mange andre direkte som svindel (selvom jeg kategoriserede dem som uleverede produkter) og annullerer dem automatisk. Hvad kan man gøre ved dette? Jeg har formået at inddrive nogle af debiteringer, men desværre har jeg stadig mange flere at inddrive…