Jeg fik alt tilbage fra Floxydy via en banktilbageførsel. Jeg sendte snesevis af e-mails, og de løj for mig og sagde, at de ikke havde nogen transaktioner, at de ikke havde set dem osv.
Angående Visioforge, hyrede jeg en polsk advokat, som anlagde sag om betaling; vi venter på en retskendelse. Jeg har sendt e-mails, men intet svar.
Hvad angår Shortsy, sender jeg dem en e-mail lige nu. Jeg ser, hvad der sker, og tager passende skridt.
PS Jeg tror, der var for mange tilbagebetalinger for Floxydy, fordi hjemmesiden er nede :)
I got everything back from Floxydy through a bank chargeback. I sent dozens of emails, and they lied to me, saying they didn't have any transactions, that they didn't see them, etc.
Regarding Visioforge, I hired a Polish lawyer who filed a lawsuit for payment; we're waiting for a court order. I've sent emails, but no response.
As for Shortsy, I'm sending them an email right now. I'll see what happens and take appropriate action.
P.S. I think there were too many chargebacks for Floxydy, because the website is down :)
Automatisk oversættelse: