Jeg har fået svar fra grotbooks. Smh emailen. Jeg sendte en klar angivelse af svigagtig aktivitet på min bankkonto på grund af forkert kodning af forhandlere og deres forhandlere, og mydate plus andre bliver brugt. Enten er de medskyldige til det lader til, at 1 person er knyttet til et par af virksomhederne, eller også er de fuldstændig uvidende.??? Uanset hvad hvorfor Linket til en ulovlig gamblingside. De har stort set bedt om min registrerings-e-mail, da jeg meldte mig ind i SMH og sagde, at GDPR er privat, hvilket er bull, så jeg har mindet dem om det. Hvis jeg indgiver en anmodning om en GDPR, skal du angive loven. De ved, at jeg ikke har købt noget. Jeg nævnte også i e-mailen, at jeg ved, at det er 1 person, der er registreret bag disse virksomheder, der foretager disse transaktioner, men har brugt lidt ændrede fornavne. DO B forbliver den samme SMH
Jeg har lige svaret, så lad os se, hvad der bliver det næste
I have had a response from grotbooks. Smh the email. I sent was clear stipulating fraudulent activity on my bank account due to miscoding of merchants and their merchants and mydate plus others are being used. Either they are complicit at it seems 1 person is linked to a couple of the companies or they are totally oblivious.??? Either way why The link to a illegal gambiling site. They have basically asked for my registration email when I joined up SMH and said the GDPR is private which is bull so I have reminded them. If I put in a request for a GDPR then you must provide its the law. They know I haven't bought anything. I also mentioned in the email that I know that it's 1 person registered behind these companies making these transactions but has used slightly changed first names. D. O. B remains the same SMH
I have just responded so let's see what's next
Automatisk oversættelse: