Jeg har sendt varerne tilbage uden at have modtaget dem, men jeg er ikke sikker på, hvorfor de bliver ved med at smide nogle af kasserne tilbage. Jeg har givet alle oplysninger.
For at være fair, Revolut er den, de vil ikke se på dem, medmindre alt er perfekt og der fremlægges beviser.
ive gone down the goods not received but not sure why they keep throwing some of the cases back ive supplied all information
to be fair revolut is the one they will not look at them unless everything is word perfect and evidence provided
Hej gutter, jeg har foretaget chargebacks på Revolut på omkring 30+ transaktioner for to forskellige betalingsudbydere, alle blev hævet og refunderet. Jeg er ikke sikker på, om jeg skal gøre nogle flere og teste lykken. Jeg vil egentlig ikke have, at min chargeback bliver lukket, hvor mange har I gjort i alt?
hi guys, i did chargebacks on revolut on about 30+ transactions for two different payment providers, all were raised and refunded, not sure whether to do some more and test my luck, dont really want my rev to be closed though, how many have you guys done in total?