Opdater Cardaq:
Kære Sabine,
Vi henviser til din nylige forespørgsel vedrørende den transaktion, der henvises til i din sag.
Efter en grundig intern gennemgang må vi med beklagelse meddele, at vi ikke kunne identificere eller finde nogen transaktion, der matcher de oplysninger, du har angivet i din anmodning.
Baseret på vores resultater er der ingen registrering af den nævnte transaktion under de oplysninger, der er knyttet til din sag. I lyset af dette anbefaler vi, at du kontakter din udstedende bank direkte for yderligere afklaring og detaljer vedrørende denne sag.
Hvis du har brug for yderligere hjælp fra vores side, er du velkommen til at kontakte os.
Med venlig hilsen,
Tvistebehandler
Cardaq Limited | IXXOV Gruppen
Autoriseret e-pengeinstitut FRN 900088
Jeg undrer mig over, hvorfor de skulle have en KYC, identifikationsdokumenter osv.? Havde stadig ikke nogen GDP-liste.
Så jeg har tjekket Gemcebr, Cybgeu og Transferop... så det er ikke Cardaq... hvis de fortæller sandheden 😉 Så at alt med London i er Cardaq er noget vrøvl.
Update Cardaq:
Dear Sabine,
We refer to your recent inquiry regarding the transaction referenced in your case.
Following a thorough internal review, we regret to inform you that we were unable to identify or locate any transaction matching the details provided in your request.
Based on our findings, there is no record of the referenced transaction under the information associated with your case. In light of this, we kindly recommend that you contact your issuing bank directly for further clarification and additional details regarding this matter.
Should you require any further assistance from our side, please do not hesitate to contact us.
Kind regards,
Dispute Manager
Cardaq Limited | the IXXOV Group
Authorised Electronic Money Institution FRN 900088
I wonder why they had to have a kyc, identification documents etc? Still didnt had any gdpr list.
So ive checked Gemcebr, Cybgeu and Transferop... so thats not Cardaq.. if they are telling the truth 😉 so that everything with london in it is Cardaq is bullsh.
Automatisk oversættelse: