Ja, absolut samme, bruger du også Revolut som bank?
De har bedt mig om at give en begrundelse for betalingerne, men jeg tøver med at springe direkte ind og gøre krav på varer og tjenester eller en anden mulighed, der siger, at jeg ikke kender denne part.
Jeg spurgte chat gbt i detaljer om dette og er fortsat i dag siden jeg fik Revolut-anmeldelsesbeskeden, men på grund af deres overførsler er jeg stadig usikker på, om en refusion er mulig, så hvorfor har jeg postet her igen.
Både Transferop og Payop sparkede mig også sidste år.
Men jeg lader anmeldelsesanmodningen fra Revolut stå åben et stykke tid, i håb om at andre har haft succes eller viden og kan give mig råd. Hm
Yeah same absolutely, do you bank with revolut too?
I have been asked by them to provide reasons for the payments, but I am hesitant to jump right in and claim goods and services or another option that says I do not know this party.
I asked chat gbt in detail about this and have continued today since having the revolut review message, but because there transfers im still unsure wether any refund is possible as why id posted here again.
Transferop and payop both fobbed me off last year too.
But im leaving the reveiw request from revolut open for a little while, in hope anybody else has had succuss or knowledge and can advise. Hm
Automatisk oversættelse: