Gav de dig oplysninger om, hvilke dokumenter XYZLOTR indsendte? Jeg vil indgive en klage til min bank, og jeg ville sætte stor pris på at få disse oplysninger, hvis du kunne være så venlig.
Automatisk oversættelse:
Majdkdl
Snowyhill84
Platin
Snowyhill84
6 måneder siden
Do rillpay refund?
Automatisk oversættelse:
Snowyhill84
Sabine1984
Platin
Sabine1984
6 måneder siden
Neither did I, not intentionally. They replied straight away saying nothing to do with them...
Automatisk oversættelse:
Sabine1984
Snowyhill84
Diamant
Snowyhill84
6 måneder siden
So its not confirmed its them. Too bad.
Redigeret
Automatisk oversættelse:
Danixxx
Diamant
sd80
6 måneder siden
WOW, så jeg begyndte at kigge på købmænd fra tidligere optegnelser, sommeren 2024. Kan du fortælle mig, om disse var nye? Jeg så for eksempel hjemmesiden for videospil. Den ser ud til at være ude af drift. Er det via formularen? Hvor længe siden?
WOW, so I started to look at merchants from past records, summer of 2024. Can you tell me if these were recent. I saw the website for videogames for example. It seems to be out of commission. Is it via form. How long ago?
Automatisk oversættelse:
6 måneder siden
Go get crypto is bitsent/quickbit dont refund but i jad succesfull chargebacks with them
Automatisk oversættelse:
Danixxx
Diamant
6 måneder siden
FLVA
FLIVNAM
I been lookinh for these for months on end now can anyone help
Also arthur frommers - theres a le git website that defo ismt them
Brotoloc services - samr as above
Or if it is them they blank emails
Automatisk oversættelse:
Klikken
Utbmitchy
Sølv
Utbmitchy
6 måneder siden
Also looking for this, update if you find anything.
Desværre hjælper det mig ikke meget! Ved du hvilket firma der står bag? Eller har du en kontaktperson? Jeg kan slet ikke finde noget!
Automatisk oversættelse:
Unbroken
Haye
Platin
Haye
6 måneder siden
Det var en digital platform, hvor de, efter at have foretaget betalinger, oprettede en konto til mig og alt andet for at få adgang til webstedets funktioner. Jeg nævnte aldrig krypto eller noget lignende. Jeg indgav en klage, og inden for et par dage refunderede forhandleren gebyrerne.