Ja, blev fuld af håndværk ... intet fra kunstig intelligens
Yes got full from craft… nothing from ai
Automatisk oversættelse:
1 måned siden
Hej, hvor længe ventede du venligst efter du sendte en mail? De fortalte mig i sidste uge, at de ville refundere mig, men jeg har ikke modtaget noget 🙄🙄
Hi , how lomg did you wait plz after emailing , they told me last week they are refunding me but not received anything 🙄🙄
Jeg tror, de refunderede pengene efter en uges tid eller deromkring! Men det er længe siden, så jeg husker ikke meget.
I think they did refund after a week or so! But it has been ages so I don’t remember much
Automatisk oversættelse:
1 måned siden
Kunne du tjekke dine e-mails for at se, venligst, da jeg har omkring 3000 hos dem. De sagde, at de har refunderet mig over telefonen, men jeg tror simpelthen ikke på noget, disse forhandlere siger, før det står på min bankkonto.
Could you check your emails to see plz as o have about 3k with them they stated theyve refunded over the phone to me but i just do t believe anything these merchants say till its in my bank
Hvor lang tid efter fik du svar eller refusion, efter du sendte dit ID, kort og selfie til Cardaq? Har du også bevis for, at pengene blev behandlet via Cardaq?
After you sent your id and card amd selfie to cardaq how long after did you get a reply or a refund please , and also did you have proof they was processed through cardaq ?
Stol ikke på dem - jeg sendte alt til Cardaq, og de holdt til sidst bare op med at svare. De tog og farmede alle mine oplysninger, og jeg får bare alle disse spamopkald og den slags nu.
Dont trust them - I sent Cardaq everything and they eventually just stopped replying. Took and farmed all my details and I just get all these spam calls and stuff now.