And santcorn how you contact at bab and santcorn I need help this is my e mail junoyoyo05@gmail.com
Automatisk oversættelse:
sulee
Aellis
Sølv
Aellis
4 måneder siden
Did you refund at santcorn??
Automatisk oversættelse:
mausm
Romeo87
Sølv
Romeo87
4 måneder siden
ALXEN Roswell, jeg kunne ikke finde en hjemmeside for en forhandler eller noget lignende, men betalingsbehandleren burde være Impaya. Hvorfor sender I ikke en GDPR-anmodning til Impaya? De står bag en hel række af disse beskrivelser.
Automatisk oversættelse:
Unbroken
Utbmitchy
Platin
Utbmitchy
4 måneder siden
Kan du sende mig Golduks oplysninger? Jeg har flere anklager fra dem.
A.garcia49@hotmail.com
Tak
Automatisk oversættelse:
Lisa15
mausm
Guld
mausm
4 måneder siden
Did you get any reply from impaya? I am sending them emails linked in message and even call them for like one month but no reply
Automatisk oversættelse:
mausm
Lisa15
Sølv
Lisa15
4 måneder siden
De sendte mig en transaktionsliste sidste år, efter jeg havde indsendt en GDPR-anmodning. Jeg måtte dog minde dem om det flere gange.
Automatisk oversættelse:
Lisa15
mausm
Guld
mausm
4 måneder siden
To what email adres did you send that? And did they refund? They are also Pellopay I think
Automatisk oversættelse:
mausm
Lisa15
Sølv
Lisa15
4 måneder siden
dpo@impaya.comYouhar endnu ikke udstedt nogen refusioner, men jeg arbejder i øjeblikket på sagen.
Hvorfor tror du, at du er tilknyttet Pellopay(.com)?
Automatisk oversættelse:
Lisa15
mausm
Guld
mausm
4 måneder siden
Ah yeah send many many emails to that.. also called the director haha but nothing.
Automatisk oversættelse:
mausm
Lisa15
Sølv
Lisa15
4 måneder siden
Impaya angiver en EU-repræsentant på sin hjemmeside, Newtech Mobile SIA i Riga. Direktøren er den samme som hos Impaya. Jeg antager også, at den operationelle forretning udføres fra Riga i Letland. Måske skulle man kontakte myndighederne/politiet i Letland?
Automatisk oversættelse:
Lisa15
mausm
Guld
mausm
4 måneder siden
I know that it’s the same… but if they don’t reply haha he blocked my number
Jeg vil kontakte FCA og anmode om en undersøgelse. Efter min mening bør licenserede betalingstjenesteudbydere, hvis de opfyldte deres due diligence-forpligtelser, ikke opretholde forretningsforbindelser med skuffeselskaber, eller senest bør de omhyggeligt genoverveje disse forretningsmodeller med hensyn til hvidvaskning af penge, når der genereres betydelige transaktionsvolumener.
Automatisk oversættelse:
Kelly1234
Christis
Diamant
Christis
4 måneder siden
Hey, did your bank provide you with an address where the transactions went?
Automatisk oversættelse:
Christis
Sølv
4 måneder siden
Hej, banken i Rumænien oplyser os ikke om forhandlerens adresse, den oplyser os kun om MCC-koderne. Jeg er i øjeblikket på dag 40 og venter på at se resultaterne ☺️
Automatisk oversættelse:
Arra89
sulee
Platin
sulee
4 måneder siden
No idea haven't found them
Automatisk oversættelse:
Kelly1234
Christis
Diamant
Christis
4 måneder siden
What did you say to the bank for reason of raising chargebacks?
Automatisk oversættelse:
Christis
Kelly1234
Sølv
Kelly1234
4 måneder siden
Sandheden er, at det er noget andet end det, der fremgår af uddraget.