ALXEN Roswell, jeg kunne ikke finde en hjemmeside for en forhandler eller noget lignende, men betalingsbehandleren burde være Impaya. Hvorfor sender I ikke en GDPR-anmodning til Impaya? De står bag en hel række af disse beskrivelser.
Impaya angiver en EU-repræsentant på sin hjemmeside, Newtech Mobile SIA i Riga. Direktøren er den samme som hos Impaya. Jeg antager også, at den operationelle forretning udføres fra Riga i Letland. Måske skulle man kontakte myndighederne/politiet i Letland?
Jeg vil kontakte FCA og anmode om en undersøgelse. Efter min mening bør licenserede betalingstjenesteudbydere, hvis de opfyldte deres due diligence-forpligtelser, ikke opretholde forretningsforbindelser med skuffeselskaber, eller senest bør de omhyggeligt genoverveje disse forretningsmodeller med hensyn til hvidvaskning af penge, når der genereres betydelige transaktionsvolumener.
Hey, did your bank provide you with an address where the transactions went?
Automatisk oversættelse:
Christis
Sølv
3 måneder siden
Hej, banken i Rumænien oplyser os ikke om forhandlerens adresse, den oplyser os kun om MCC-koderne. Jeg er i øjeblikket på dag 40 og venter på at se resultaterne ☺️