ALXEN Roswell, jeg kunne ikke finde en hjemmeside for en forhandler eller noget lignende, men betalingsbehandleren burde være Impaya. Hvorfor sender I ikke en GDPR-anmodning til Impaya? De står bag en hel række af disse beskrivelser.
Impaya angiver en EU-repræsentant på sin hjemmeside, Newtech Mobile SIA i Riga. Direktøren er den samme som hos Impaya. Jeg antager også, at den operationelle forretning udføres fra Riga i Letland. Måske skulle man kontakte myndighederne/politiet i Letland?
Jeg vil kontakte FCA og anmode om en undersøgelse. Efter min mening bør licenserede betalingstjenesteudbydere, hvis de opfyldte deres due diligence-forpligtelser, ikke opretholde forretningsforbindelser med skuffeselskaber, eller senest bør de omhyggeligt genoverveje disse forretningsmodeller med hensyn til hvidvaskning af penge, når der genereres betydelige transaktionsvolumener.
Hej, banken i Rumænien oplyser os ikke om forhandlerens adresse, den oplyser os kun om MCC-koderne. Jeg er i øjeblikket på dag 40 og venter på at se resultaterne ☺️