Overvejer at håndtere bankindsigelser. Kontaktede oprindeligt min bank i dag og gik derfra med varerne umodtaget. Sagde, at det var digital kunst.
Min bank kiggede på det og sagde, at MCC'en var relateret til gambling, så jeg kunne ikke bestride det, de udspurgte mig en masse om, hvorvidt jeg spiller gambling osv. Jeg var virkelig bekymret for at få en markør.
Er der nogen måde, hvorpå jeg nogensinde kan få disse bestridt? Det er mærkeligt, da jeg tidligere rejste en bestridelse mod den samme forhandler om varer, der ikke var modtaget, og den vandt. Men nu vil banken ikke have noget med det at gøre?
Kan nogen overhovedet hjælpe, tak?
Looking at doing bank disputes. Initially contacted my bank today and went with goods not recieved. Said it was digital art.
my bank had a look and said the MCC was gambling related so I could not dispute, quizzed me loads asking if I gamble etc . Really worried about getting a marker.
is there anyway I could ever get these disputed? It’s strange as in the past I raised one dispute against the same merchant for goods not recieved and it won. However now the bank want nothing to do with it?
can anyone help at all please?
Automatisk oversættelse: