Min tog min Strsifht med til min bank. Jeg så aldrig nogen behandlingsside osv. Hvor er transaktionsnummeret, du så?
Mine took my Strsifht to my bank. I never saw any processing page etc. where is the transaction number you saw?
Automatisk oversættelse:
2 timer siden
Det er ret tydeligt at se i slutningen af transaktionen. Hvis du ikke så det, ville du ikke være blevet behandlet af novacasp. Hvis du kæmper med en chargeback, vil jeg foreslå at tage strategien med den ulovlige forhandler... de fremlægger dårlig dokumentation i form af fakturaer... bare fremvis din egen forklaring på, at de HAR SENDT dig 💪 Der er masser af apps derude.
It’s a fairly obvious 1 to see at the end of the transaction mate if you didn’t see it you wouldn’t have been processed by novacasp. If you are struggling for a chargeback , might I suggest taking the strategy of the illegal merchant.. they provide poor evidence in the shape of invoices… just provide your own that they SENT you 💪 plenty apps out there.
Hvornår har I startet det, og hvilken bank har I brugt? Jeg vil også gerne foretage refusioner her. Jeg har registreret mig på TopMatch, og beskrivelsen er DESER ltd.
When have you initiated that and what bank have you used? I want to make refunds also here. I plaid on TopMatch and the descriptor is DESER ltd