Wow that's crazy what merchants did you put forward?
Automatisk oversættelse:
Foxtrot90
Waldo1984
Diamant
Waldo1984
1 måned siden
Mine was only a couple of days about 10 days ago, it was pretty quick my side. I only had one descriptor though
Automatisk oversættelse:
pl4yer24
Sølv
1 måned siden
Guys, what exactly did you write to Cardaq to request refunds and actually receive them?
Automatisk oversættelse:
Arra89
Waldo1984
Platin
Waldo1984
1 måned siden
Euflopqi I believe
Automatisk oversættelse:
Lisa2
Platin
1 måned siden
Hi. I've submitted a complaint against Xpate and am now waiting for their response. Has anyone here actually managed to get a refund from Xpate?
Automatisk oversættelse:
DjumK
johnmaddisonn1
Guld
johnmaddisonn1
1 måned siden
Hi. Thanks for the information. Did you file a chargeback through your bank? And if so, what was Xpate's response?
Automatisk oversættelse:
DjumK
Org1991
Guld
Org1991
1 måned siden
Hi. Mine was DCT. My bank informed me that it was processed by Walleto.
Automatisk oversættelse:
DjumK
Org1991
Guld
Org1991
1 måned siden
Hi. Walleto got back to you pretty quickly. Was your transaction descriptor DCT?
Automatisk oversættelse:
DjumK
Loo76
Guld
Loo76
1 måned siden
Hi. DCT is processed by Walleto. As for just NFRAME, it's processed by Xpate Ltd.
Automatisk oversættelse:
voodoo4
Macke96
Guld
Macke96
1 måned siden
Hej. Jeg har endnu ikke modtaget svar på min klage. Jeg skrev til Xpate igen og nævnte, at jeg allerede havde indgivet en klage. Jeg skrev også, at jeg venter på min refusion. Men indtil videre ingen reaktion.
Automatisk oversættelse:
voodoo4
Lisa2
Guld
Lisa2
1 måned siden
Hej. Jeg er fortsat med at skrive til XPate, men de har slet ikke svaret. Måske er det ikke den korrekte e-mailadresse. Jeg har også indsendt en anmodning om refusion gennem min bank, men der er endnu ikke truffet nogen afgørelse.
Automatisk oversættelse:
billi85
johnmaddisonn1
Sølv
johnmaddisonn1
1 måned siden
Hej. Efter adskillige e-mails svarede Xpate endelig, at de ikke kunne finde mine transaktioner i deres system. De anbefalede, at jeg enten kontaktede min bank eller den hjemmeside, hvor jeg foretog betalingen, direkte.
Automatisk oversættelse:
billi85
voodoo4
Sølv
voodoo4
1 måned siden
Du har ret. Men indtil videre har jeg ikke modtaget en refusion fra hverken hjemmesiden eller Xpate.
Automatisk oversættelse:
keejan
Platin
1 måned siden
Du skal indgive chargebacks til Xpate; så har disse svindlere ikke en chance. De vil simpelthen ignorere dig.
Automatisk oversættelse:
johnmaddisonn1
DjumK
Guld
DjumK
1 måned siden
Hi. I've already filed a complaint, submitted a chargeback request through my bank, and contacted Xpate again, asking them to refund my money. But they still haven't responded. My bank told me the process could take around 45 days, so I'm waiting.
Automatisk oversættelse:
johnmaddisonn1
billi85
Guld
billi85
1 måned siden
Hi. It seems Xpate gives everyone the same response. That's really strange.
Automatisk oversættelse:
Romeo87
Diamant
1 måned siden
Er der nogen, der ved, hvilken betalingsudbyder Globalfin.uk bruger?
Kan nogen hjælpe mig?
Automatisk oversættelse:
Loo76
Diamant
DjumK
1 måned siden
Hej. DCT behandles af Walleto. Hvad angår NFRAME, behandles det af Xpate Ltd.
Hi. DCT is processed by Walleto. As for just NFRAME, it's processed by Xpate Ltd.
Automatisk oversættelse:
1 måned siden
Does walletto give refunds?
Automatisk oversættelse:
Loo76
Diamant
1 måned siden
What other bank descriptors does Walletto use?????
Automatisk oversættelse:
Foxtrot90
Diamant
1 måned siden
Xpate aren’t getting back to anyone at the moment by looks of it. Ignored me for 2 weeks now.