Easytransac kan svare på min trustpilot og få den fjernet for at være "ærekrænkende", men de kan ikke svare på deres egne e-mails. De bryder deres egne vilkår og betingelser ved at handle med Ewave. Men det vil de ikke vide noget om. Jeg vil også rapportere dem til de franske myndigheder.
Easytransac can respond to my trustpilot and get it taken down for being "defamatory" but they can't respond to their own emails. They breach their own t&Cs by doing business with Ewave. But they don't want to know about that. I'm going to report them to the french authorities also.
Er der nogen, der har nogen e-mail eller kontakt til "LUXTEL"? Jeg har set flere personer i denne tråd spørge, men ingen ser ud til at finde nogen kontakt til dem...
Anyone please have any email or contact to "LUXTEL"? I have seen more people in this thread ask but no one seems to find any contact to them...
Har ventet siden midten af maj på en refusion fra Transact, stadig intet på kontoen, været i kontakt med dem i går, og de siger, at jeg allerede har modtaget mine penge haha...
Been waiting since middle of may for a refund from Transact, stil nothing on the account, been in contact with them yesterday and they say i recived my money already haha…