Is it possible to get refunds if you used flexipin?
Automatisk oversættelse:
Lucid_1337
Rascal2002
Diamant
Rascal2002
1 år siden
Tjek at du har udfyldt den korrekte dato, nogle gange trykker du for hurtigt, du kan ved et uheld have taget en dato før transaktionerne fandt sted, tjek altid året og alt er korrekt🙂
"Hej Kære mobilumpay, kan du bekræfte, at det er ok for mig at tilbageføre disse transaktioner via Revolut, da jeg aldrig har modtaget nogen cryptocurrency leveret og derefter hjælpe mig med at refundere transaktionerne?"
Så venter du bare på svar, hvor de bekræfter, og du viser det til Revolut🙂
Ja, det ser godt ud, de er som regel ret hurtige til at svare heldigvis 👌
Automatisk oversættelse:
xbigguyxxx
Diamant
1 år siden
I have a transaction on Revolut for excurr I read the t&c’s on their website it says that Uk is a restricted country on their site so I messaged them not sure if it will make any difference though
Automatisk oversættelse:
Dt100
Diamant
1 år siden
Fca said to make an official complaint with them about Cardaq!! So that's what I will be doing!
Da du aldrig har modtaget nogen varer, burde det stadig være muligt at få pengene tilbage, selvom der er gået over 3 måneder.
Jeg fik dog afslag på nogle transaktioner af Revolut, netop fordi der var gået over 3 måneder😕
Automatisk oversættelse:
Dt100
xbigguyxxx
Diamant
xbigguyxxx
1 år siden
Cardaq 100000% processed SMPAY
Automatisk oversættelse:
xbigguyxxx
Dt100
Diamant
Dt100
1 år siden
I know bud but they are just blanking us !
Automatisk oversættelse:
makelios6
Dt100
Platin
Dt100
1 år siden
Min ven, fandt du noget med nationalt væddemål?
Automatisk oversættelse:
Williamj86
Platin
1 år siden
had this update from bank today concerning the last if my chargebacks, i dont get the botton one about the 120 days can anyone advise on what i can do abut these ones.
Redigeret
Automatisk oversættelse:
xbigguyxxx
Williamj86
Diamant
Williamj86
1 år siden
You will not get them if over 120 days mate strange how they do ones then dont ive got ones like that the scum will not raise !
Automatisk oversættelse:
Williamj86
xbigguyxxx
Platin
xbigguyxxx
1 år siden
its the we could extend it to maximum 540 days so why cant they do that like, dont get me wrong happy the other ones have been chargedback but still i didnt realise till i checked my statements over the weekend.