Gutter, jeg er en ludoman i bedring, som åbnede en mystake-konto i 2023 efter at have registreret mig hos gamstop. Siden da har jeg mistet langt over 100.000 £, hvilket er blevet stjålet fra familiemedlemmer, som jeg har svindlet. Heldigvis modtog min bror pengene tilbage fra banken, da jeg stjal fra ham, hvilket er ulækkert, men jeg indrømmer, at jeg har et problem. Spil er en modbydelig vane, og jeg søger professionel hjælp mod afhængighed. Action bedrageri er også efter mig, da jeg også har stjålet penge fra andre mennesker. Gælden er blevet videregivet til mig, og mystake lukkede min konto, inden jeg åbnede den igen inden for et par dage. Nu er alt permanent blokeret. Kan jeg kræve disse penge tilbage fra bankerne?
Guys, I’m a recovering gambling addict who opened a mystake account in 2023 after registering with gamstop. Since then I’ve lost well over £100,000 which a lot was stolen from family members who I defrauded. Luckily, my brother received the money back from the bank as I stole from him which is disgusting but I admit I have a problem. Gambling is a disgusting habit and I’m seeking professional help against addiction. Action fraud are also after me as I’ve stolen money from other people too. The debts have been passed on to me and mystake closed my account before reopening it again within a few days. Now everything is permanently blocked. Can I claim this money back from the banks?
Automatisk oversættelse: