CC'er deres kolleger?
Tja, de ville være forpligtet til at indsamle oplysninger om folk, der bruger deres tjenester, de går ned ad den sandsynlige benægtelsesrute her, men som en FCA-godkendt udbyder, har de juridiske forpligtelser, de skal opfylde, hvis en forbrydelse er blevet begået ved at bruge deres tjenester i' Jeg forestiller mig, at de juridisk ville blive fundet at være medskyldige, hvis de ikke har gjort deres due diligence, eller hvis de ikke kan bevise, at de har en plausibel benægtelse. eller hvis de er blevet kontaktet om sådanne problemer og nægtet at undersøge og fortsætte med at levere tjenesterne efterfølgende.
På det plausible benægtelsespunkt, hvis de går ned ad den vej, kan det være et tveægget sværd, da de kan afsløre, at de udfører uagtsom praksis, hvilket jeg er sikker på ville være en juridisk overtrædelse af FCA-reglerne.
CC'ing their colleagues?
Well they would be required to gather information on people using their services, they're going down the plausible deniability route here but as an FCA approved provider, they have legal obligations they must fulfill, if a crime has been committed using their services i'd imagine they'd be legally found to be complicit if they haven't done their due diligence, or if they can't prove they have plausible deniability. or if they have been contacted about such issues and refused to investigate and continue to provide the services afterward.
On the plausible deniability point, if they go down that route it could be a double edged sword as they might reveal themselves to be undertaking negligent practices which i'm sure would be a legal infraction against FCA regulations.
Automatisk oversættelse: