Godaften, virkelig nyttig tråd, kan nogen hjælpe mig med at kontakte følgende forhandlere, det ser ud til, at folk går direkte til dem og får refusion, er dette korrekt? Hvis ja, kan nogen hjælpe med kontaktoplysningerne for følgende
- VINTERMDSE
- PIXELEUM.IO
- FINNART.IO
- ZPDG
- ARTSTRID.COM
- SMPAYPF*GAMINGSTORE
- SMPAYPF*THEPLATINUM
- FOODFLIX
- PAPIRTRAILMEDIA
- SMPAYPF*MAGINC
Jeg håber på tilbagebetalinger, fik en direkte sag med ombudsmanden, der mod MBNA-kreditkort, mere fordi de ikke beskyttede mig og lod mig bruge alle mine penge på væddemål.
Jeg har sager med mit Barclays-debetkort, ikke til tilbageførsel, men jeg har bestridt transaktionerne og hævder, at jeg ikke er tilfreds med tjenesten, og at varerne ikke blev modtaget, da lad os have det rigtigt, disse websteder har fået os til at stoppe.
enhver hjælp værdsat
Andy
Good evening, really useful thread, can anyone assist me in contacting the following merchants, it seems that people are going directly to them and getting refunds is this correct? If so can anyone assist with the contact details for the following
- WINTERMDSE
- PIXELEUM.IO
- FINNART.IO
- ZPDG
- ARTSTRID.COM
- SMPAYPF*GAMINGSTORE
- SMPAYPF*THEPLATINUM
- FOODFLIX
- PAPERTRAILMEDIA
- SMPAYPF*MAGINC
im hopeful of refunds, got a live case with the ombudsman that against MBNA Credit Card, more for them not protecting me and letting me spaff all my money on betting.
i have cases with my Barclays debit card, not for chargeback but I’ve disputed the transactions claiming I’m not happy with the service and the goods were not recieved as let’s have it right these sites have had us off.
any help appreciated
Andy
Automatisk oversættelse: