Hej undskyld alle for det langsomme svar arbejde har været vanvittigt, vil være hjemme i aften og vil prøve at sende e-mail til jer alle. Jeg har haft refusioner fra Dsservltd, Ari10, Alle Kashia-variationer (Djembe, Sankofa, Empire), Depasify, Cloud Smart Hosty, Artiluxa, jeg tror, jeg kan få succes med Eduntage. Men nogle gange er ikke ALLE transaktioner blevet refunderet, de er gået glip af nogle. Men det er de eneste jeg kan hjælpe med i øjeblikket, jeg leder stadig efter meget mere 😫 hvis du vil have mig til at hjælpe dig med de kontakter jeg brugte, så lad mig vide hvilken købmand. Med mange af dem refunderede de uden svar, og jeg ville sende til flere forhandlere, så jeg ved ikke altid, hvilken der er den rigtige, men skal være en af dem.
Hi sorry all for the slow reply work has been crazy, will be home tonight and will try and email you all. I have had refunds from Dsservltd, Ari10, All Kashia variations (Djembe, Sankofa, Empire), Depasify, Cloud Smart Hosty, Artiluxa, I think I may be successful with Eduntage. But sometimes not ALL transactions have been refunded they’ve missed some. But these are the only ones I can help with at the moment, I’m still looking for a lot more 😫 if you want me to help you with the contacts I used please let me know which merchant. With a lot of them they refunded without a reply and I would send to several merchants so don’t always know which is the right one but must be one of them.
Automatisk oversættelse: