Hej alle, så banken afviste oprindeligt 3 af mine tilbagebetalinger, men er nu gået videre med midlertidigt at refundere 31 af dem (i alt 50 gennemført). Købmanden var NIKOTPF FINTECH FC - har nogen af jer haft dem til at bestride dette under tilbagebetalingsperioden?
Jeg har også lavet mere i dag for finnart.io, men fik et øjeblikkeligt afslag, så jeg vil bestride dette, da dette er autogenereret, og hvad tvistteamet fortalte mig at gøre, da jeg ringede op.
Er der nogen af jer, der har haft succesfulde tilbageførsler hos disse forhandlere og har prøvet at bestride dem, hvis ja? Jeg gik den forkerte mcc-rute
Hi all, so the bank originally rejected 3 of my charge backs but have now gone on to temporarily refund 31 of them ( total of 50 put through) . The merchant was NIKOTPF FINTECH FC - have any of you had them dispute this during the charge back period?
Also ive put through more today for finnart.io but got an instant rejection so I'm going to dispute tbese as this is autogenerated and what the dispute team told me to do when I called up.
Have any of you had any successful chargebacks with these merchants and had and them try and dispute them if so? I went down the wrong mcc route
Automatisk oversættelse: