Har de bedt om dokumenter før? Selfie med ID og billeder med kortet? Jeg har også transaktioner med dem, og de beder om dokumenter..
Automatisk oversættelse:
Anonymized954
Agora
Diamant
Agora
1 år siden
The first time they just asked me for the payment proof. This time iv sent it before they’ve asked but now they won’t respond
Automatisk oversættelse:
Agora
Guld
1 år siden
Jeg forstår, tak for svaret🙏🏼
Automatisk oversættelse:
Stash9
Sølv
1 år siden
I’ve put a dispute with my bank but they said they won’t refund due to it being a bank transfer to a third party so it a civil matter this is because they used falcora finance instead of the actual website. Anyone help with this?
Automatisk oversættelse:
Curritokira
Diamant
1 år siden
Er der nogen, der har data om ABSOLUT CO?
E0000397????
Automatisk oversættelse:
Anonymized795
Stash9
Sølv
Stash9
1 år siden
Nej, ingen kan hjælpe dig. Du har allerede givet dig selv svaret. Det er civilretlige spørgsmål. Bankoverførsler er særligt beskyttede og kan ikke nemt tilbagekaldes, og det er en god ting. For hvis jeg sender dig 500 € i dag, kan jeg simpelthen tage det tilbage under spinkle påskud.
Pengene sendt via bankoverførsel er væk - forstå endelig.
But does it not matter how they were using a third party to bypass uk financial laws as they were actually allowed to take my money in the first place?
Automatisk oversættelse:
Anonymized795
Stash9
Sølv
Stash9
1 år siden
En overførsel er en overførsel, uanset hvilken form den har.
Som nævnt mange gange før, er det din egen skyld. Ligesom med kortbetalingerne.
Jeg følger opslaget nøje, ligesom de betalingstjenesteudbydere, der bliver ved med at dukke op. Nogle ser ud til at være trætte eller ikke har hørt hypen. Nogle betalingstjenesteudbydere er relativt nye på markedet, og brugere, der allerede har iværksat tilbageførsler eller tidligere forsøgt tilbageførsler, nævner de nye udbydere. Jeg har ikke længere nogen sympati for dem, når de spiller deres penge væk igen.
Så meget for det. Indlægget er måske lidt hårdt formuleret, men det er rigtigt 😉
Redigeret
Automatisk oversættelse:
Anonymized1159
Anonymized795
Platin
Anonymized795
1 år siden
No if a site isn’t legit then it should be taking money in the first place.
Automatisk oversættelse:
boots2024
Anonymized1159
Guld
Anonymized1159
1 år siden
Are you able to share how you got your Falcora refund please?
Automatisk oversættelse:
Stash9
Anonymized795
Sølv
Anonymized795
1 år siden
so nobody can ever get money back they send to a scammer because it’s a bank transfer?
Automatisk oversættelse:
Anonymized1081
LizzieCG
Diamant
LizzieCG
1 år siden
can help me with the email you used to send them to, because I have two transactions with them of 100£ each, but I sent to support@platinum.co but I response!?
Automatisk oversættelse:
Anonymized1159
boots2024
Platin
boots2024
1 år siden
As stated I will share when I feel the time is right, which is not now.
Automatisk oversættelse:
Waldo1984
Anonymized795
Diamant
Anonymized795
1 år siden
You talk such rubbish once again just do one your rubbish has no business here the providers can do one too!!
Automatisk oversættelse:
Waldo1984
Stash9
Diamant
Stash9
1 år siden
Don't take any notice of this one they are not here to help but to stick up for illegal shower of shi*t.
Automatisk oversættelse:
Waldo1984
Diamant
1 år siden
00 twat
Automatisk oversættelse:
Stash9
Sølv
1 år siden
Does anyone have an email for falcora finance
Automatisk oversættelse:
Waldo1984
Anonymized839
Diamant
Anonymized839
1 år siden
Hey missdaisy your advice for asking for SAR has not happened they are not taking it seriously. Can I please ask what the next step is once a month is past if you know the answer thanks.