Jeg fandt ud af, at efter at være kommet tilbage fra en GAMSTOP-udelukkelsesperiode (før jeg udelukkede igen, hvilket jeg gjorde sidste år) lod visse sider som SkyBet, Betfair (en del af samme gruppe, tror jeg) mig kun have en lille indbetalingsgrænse på et par hundrede om måneden, men du har ret, der er også regulerede sider, som stadig vil lade dig miste latterlige summer i korte perioder uden at stille spørgsmål.
Jeg kan ikke huske at have tabt enorme beløb på de regulerede sider, der var hentet fra indskudsgevinster, men jeg kan bestemt relatere til det mørke, du føler efter at have tabt flere tusinde på få timer, du skal være en stærk person for at komme over det, tror jeg. Jeg kender folk, der ikke kan komme videre, hvis de bliver snydt for 50 £ for et ikke-gambling formål.
I found that after coming back from a GAMSTOP exclusion period (before excluding again which I did last year) certain sites like SkyBet, Betfair (part of the same group I believe) only let me have a small deposit limit of a few hundred a month but you’re right, there are also regulated sites who will still let you lose ridiculous sums in short periods without any questions asked.
I don’t recall losing huge amounts on the regulated sites that was sourced from deposits only winnings but I can definitely relate to the darkness you feel after losing several thousand in a few hours, you have to be a strong person to get over that I think. I know people who cannot move on if they’re ripped off for £50 for a non-gambling purpose.