Alt det bedste med at få det tilbage - forhåbentlig ser de alle problemerne i medierne og refunderer dig. Jeg håber at gå ned ad den rute med TERRVERS med rbs - kun omkring 2,2k, men jeg føler mig forfærdelig. Jeg har ikke spillet i årevis indtil de sidste 2 måneder, dette forum har været en stor hjælp og fået mig til at indse, at de bare er absolut skum, så jeg har ikke indbetalt i uger siden jeg så alt dette.
lykkedes at få Webmosac & E000 refunderet af banken indtil videre uden nogen spørgsmål stillet med alle de beviser, jeg sendte over
All the best getting it back - hopefully they see all of the issues in the media and refund you. I’m hoping to go down that route with the TERRVERS with rbs - only around 2.2k but I feel awful. I’ve not gambled in years until the last 2 months, this forum has been such a help and made me realise they are just absolute scum so I haven’t deposited in weeks since seeing all of this.
managed to get Webmosac & E000 refunded by the bank so far without any questions asked with all of the evidence I sent over

Jeg talte med Visa, og Mastercard rejste direkte en klage gennem mastercard direkte til afdelingen for tvister, med hensyn til undersøgelsen, og den blev lukket med det samme. Visa sagde, at vi henviste direkte til banker for tilbageførsler mod forhandlere