God aften alle sammen
Dette er mit første indlæg efter at trawling kastede alle de nyttige oplysninger og kontakter.
Jeg har i øjeblikket en igangværende sag med FOS, efter at min bank har nægtet at hæve mine tilbageførsler under forkert MCC. De har heller undladt at tilbyde hjælp og støtte med min afhængighed.
Jeg leder efter hjælp, hvis det er muligt, jeg prøver at kontakte ZPDG og BP W Loading. Jeg har transaktioner til en værdi af næsten £10.000 til disse forhandlere. Er der nogen der har haft for nylig kontakt med disse?
Jeg har sendt en e-mail til nogle af de foreslåede, jeg fandt i tidligere indlæg, men har ikke haft held med at få et svar. Jeg er stort set på bunden nu og har virkelig brug for at få nogle penge tilbage for at komme på fode igen med prioriterede regninger. Jeg er meget skuffet og flov over, hvordan jeg overhovedet kom i sådan noget rod, men det ser ud til, at folk her har været i lignende positioner og har det meget bedre, så jeg er håbefuld.
Good evening all
This is my first post after trawlling threw all the helpful information and contacts.
I currently have an ongoing case with FOS after my bank refusing to raise my chargebacks under wrong MCC. They have also failed to offer help and support with my addiction.
I'm looking for help if possible, I'm trying to contact ZPDG and BP W Loading. I have almost £10,000 worth of transactions to these merchants. Has anyone had recent contact with these ?
I have emailed some of the suggested ones I found in earlier posts but have had no luck getting a response. I'm pretty much at rock bottom now and really need to get some money back to get back on my feet with priority bills. I'm highly disappointed and embarrassed in how I even got into such a mess, but seems people here have been in similar positions and are doing much better so I'm hopeful.
Automatisk oversættelse: