Jeg vil råde alle til ikke engang at prøve at kontakte disse købmænd længere. Kun omkring 1% af dem gider endda at refundere direkte, og selvom de svarer, prøver de bare at få information ud af dig... Bare gå til banken og prøv at nærme dig det fra den bedste vinkel. Jeg har forkludret nogle af mine tilbageførsler ved at give forhandlerne mine oplysninger, de brugte dem mod mig til at oprette falske konti og fakturaer osv...
Der er nogle indbetalinger, jeg har foretaget, hvor jeg var sandfærdig om gambling, fordi jeg havde nok beviser til at bevise, at det var transaktionshvidvaskning. For nogle andre, hvor jeg havde fundet købmændenes hjemmeside osv., fortalte jeg dem bare, at jeg købte varer og aldrig fik dem. Se altid forhandlerens vilkår og betingelser, hvis du kan finde dem, da de fleste af dem har disse på deres hjemmeside.
Vigtigst af alt, tag dette som en lektie om aldrig at spille igen, for hvis vi alle bliver ved med at bruge disse hjemmesider, vil de fortsætte med at lave falske virksomheder osv. Det hele bliver finansieret med VORES penge...
Mit liv har ikke været andet end stress og angst, økonomisk og mentalt siden december sidste år på grund af denne bs. Jeg har lært min lektie, og jeg opfordrer enhver af jer, der får dine penge tilbage, gemme dem væk og ikke gå tilbage!
I would advise everyone to not even bother trying to contact these merchants anymore. Only about 1% of them even bother to refund directly and even if they do reply they just try and get information out of you... Just go to the bank and try approach it from the best angle. I have messed up some of my chargebacks by giving the merchants my details, they used them against me to create fake accounts and invoices etc...
There are some deposits I made where I was truthful about the gambling because I had enough evidence to prove it was transaction laundering. For some others where I had found the merchants website etc, I just told them I bought goods and never got them. Always refer to the merchants terms & conditions if you can find them, as most of them have these on their website.
Most importantly, take this as a lesson to never gamble again because if we all keep using these websites, they will continue to make fake companies etc. It is all being funded with OUR money...
My life has been nothing but stress and anxiety, financially and mentally since last December because of this bs. I've learnt my lesson and I urge any of you that do get your money back , hide it away and dont go back!
Automatisk oversættelse: