Da spærringen af spilleaktivitet forbliver på dit betalingskort, og de betalinger, du har foretaget til Flora Finance and Deser Ltd, ikke er dækket af denne spærring, kan jeg ikke erklære mig enig i, at der er opstået en bankfejl, da disse betalinger debiterer din konto. For yderligere information om den support, vi tilbyder kunder med spil, kan du besøge www.tsb.co.uk/help-and-support/gambling-support.
Det her er, hvad jeg får tilbage fra TSB. Jeg har givet dem så mange beviser som muligt, og jeg har lige fået at vide, at de ikke kan gøre noget, og de ser heller ikke websteder, der bruger tredjepartswebsteder med forskellige MCC-koder, som ulovlige.
As the gambling block remains on your debit card and the payments you have made to Flora Finance and Deser Ltd are not covered by this block, I cannot agree a bank error has occurred with these payments debiting your account. For further information about the support we offer customers with gambling please visit, www.tsb.co.uk/help-and-support/gambling-support.
this is what I get back from TSB, I have given them as much evidence as possible and just been told they can’t do anything and they also don’t see the sites using third party sites with different MCC codes as illegal
Automatisk oversættelse: