Ja, og der er hele spørgsmålet om svindel fra vores side, fejlagtigt, men alligevel vil en person i et callcenter se 18 chargebacks og så undersøge det her, fyr, haha.
Ham jeg talte med i dag var lidt forsigtig, derfor sender jeg nu masser af 12,7 og 13,5 VISA-kort og laver de nye under dem. Det gode er, at de faktiske VISA-regler siger, at varer starter som umodtagne varer, men nemt kan ændres til noget andet, hvis der ankommer bevis. For mig handler det bare om at få dem til at gøre det, da forhandlerne ikke kan bestride 12,7 eller 13,5.
Nyd Spanien, makker
Yeah and there is that whole question around fraud from us, wrongly but still someone in a call centre will see 18 chargebacks then go let’s investigate this lad haha.
The one I spoke to today was cagey as anything hence me now sending in loads about 12.7 and 13.5 VISA and doing the new ones under those. The good thing is the actual VISA rules say lots start as goods not received but can easy change to something else should evidence arrive, for me it’s just about trying to get them to do it as the merchants cannot dispute the 12.7 or 13.5.
Enjoy Spain mate
Automatisk oversættelse: