Revolut er virkelig udmattende at have med at gøre. Jeg har ikke det store temperament, men at snakke med dem gør mig så vred, at jeg var nødt til at stoppe for mit eget bedste.
Ligesom i deres svar til dig, fortalte de mig i samme afsnit, at de både havde forsøgt at inddrive mine bankoverførsler til disse uærlige sider, og at de ikke ville inddrive pengene. Alt, hvad de gør, er at lorte botsvar ud og aldrig adressere nogen legitime pointer eller udfordre uoverensstemmelser i det, de har sagt. Jeg foragter dem virkelig.
Lad mig slet ikke begynde at sige, at de bare kaster et hurtigt blik på en anmeldelsesside og fastslår, at MyStake er legitim, når vi alle ved, at svindelnumre ofte har strålende anmeldelser og flotte hjemmesider, og det er derfor, folk falder for dem. Og hvilken bank af nogen substans omtaler noget som "legit"? 😂
Revolut truly are exhausting to deal with, I don’t have much of a temper but conversing with them makes me so angry I had to stop for my own well-being.
Similar to their response to you, they told me in the same paragraph both that they had tried to recover my bank transfer monies to these rogue sites and that they wouldn’t be recovering the monies. All they do is sh*t out bot responses and never address any legitimate points or challenges to inconsistencies in what they have said. I truly do despise them.
Don’t even get me started on them just having a cursory glance at a review site and determining that MyStake is legitimate when we all know scams often have glowing reviews and glossy websites and that’s why people fall for them. Also, what bank of any substance refers to something as ‘legit’? 😂
Automatisk oversættelse: