Natwest har afvist min klage, hvor de lige har afvist min chargeback (selvom de teknisk set kun nævnte én af dem i deres afvisningsmails).
Dengang sagde de, at mine tilbagebetalinger var svigagtige eller indikerede det, og jeg stoppede bare, da jeg var for bange til at gøre noget ved det.
I min klage har de nævnt, at forhandlerne skjulte deres kode, hvis de ikke brugte 7995, men det ville de ikke være i stand til at opdage.
Og at jeg burde have indsendt yderligere bevis for at have kontaktet forhandlerne først, men de bad mig aldrig om at gøre det, da jeg kontaktede dem. Og nu siger de, at jeg ikke kan gøre noget, da det er over et år siden.
Jeg vil gerne svare dem, inden jeg går til FOS. Forhandlerne har tydeligvis overtrådt Mastercard-koden, burde NatWest ikke have gjort mere og bedt mig om flere oplysninger? Nogle forslag her?
Natwest has rejected my complaint, where they just rejected my chargeback (although technically they only mentioned one of them in their rejection emails).
Back then they said my chargebacks were fradudelent or indicating it, and I just stopped as I was too scared to do anything about it.
They have in my complaint addressed that the merchants disguised their code if they didnt use 7995, but they wouldnt be able to detect that.
And that I should have submitted further proof of contacting the retailers first, but they never asked me to do this when I contacted them. And they are now saying as it's been over a year, I can't do anything.
I would like to respond to them, before I go to FOS. The merchants have obviously breached the mastercard code, shouldn't have Natwest done more and asked me for more information? Any suggestions here?
Automatisk oversættelse: