Vendte tilbage med dette:
Hej Lee,
Det er vrøvl! Du forstår det bare ikke, disse såkaldte lovlige spillesider, som du påstår, er ikke det, de er kriminelle, der hvidvasker penge og bruger ulovlig kodning til at omgå dem.
Jeg fik hver eneste chargeback tilbage fra min bank, og da de fremviste falske kvitteringer for såkaldte varer, fik jeg mulighed for at gøre indsigelse, hvilket jeg gjorde og vandt chargebackene.
Faktisk har de nu rejst dem for tredje gang for mig. Hvilket problem ville det have fået Revolut til at rejste og prøve dem for mig?
Denne bank samarbejder med kriminelle, og du tillader dem at gøre det. Disse sider bryder loven og har ikke tilladelse til at betjene ludomaner i Storbritannien.
Went back with this:
Hi Lee,
This is nonsense ! you just do not get it these so called legal gambling sites you state are not that, they are money laundering criminals using illegal coding to bypass.
I got every single one of the chargebacks back from my bank and when they produced fake receipts for so called goods i was given the option to object which I did and won the chargebacks.
In fact they have now raised them for a third time for me what problem would it have caused Revolut to raise and try them for me ?
This bank is working with the criminals and you are alllowing them to do it.these site are breaking the law and not permitted to service UK gambling addicts.
Automatisk oversættelse: