Jeg ved, hvad jeg læste, at Santeda ikke spiller bold, og dets hårde arbejde, som jeg gjorde det, blev efterladt dårlig feedback på trustpilot, så sagde de en besked til os
I know from what I read Santeda do not play ball and its hard work the way I did it was left bad feedback on trustpilot then they said message us
Automatisk oversættelse:
7 måneder siden
Jeg har hentet dette fra en evighed siden... Santeda kontaktede dig efter at have gjort dette, og fik til sidst pengene tilbage?
Picking this up from ages ago... Santeda got in touch with you after doing this and eventually refunded?
Hej kammerat. Alle mine chargebacks blev rejst af banken og vundet angående Santeda. Jeg kontaktede dem aldrig. Banken havde rejst et par chargebacks for mig, og så sagde de pludselig, at de rejste lignende for mig, og de lavede langt over 60 af dem for mig. Sådan startede det hele, og Santeda-reklamationer var nogle af dem.
Hi mate all my chargebacks were raised by the bank and won regarding Santeda I never contacted them the bank had raised a few chargebacks for me then suddenly said they were raising any similar ones for me and they did well over 60 of them for me thats how it all started and Santeda ones were some of them
Hej - jeg sætter pris på, at Kelly får mange forespørgsler, så hvis nogen af de andre nedenfor, som har modtaget den, kunne videregive informationen, ville det være fantastisk.
Hi - I appreciate Kelly is getting a lot of requests so if any of the others below who have received it could pass on the info, that would be amazing.