Would you mind emailing mail with what you said for them to refund you? I would greatly appreciate that and if you’d like I’d absolutely compensate you for this as it’s a larger amount 🤞🏻
De skal sandsynligvis bruge flere oplysninger og sender dig den samme besked, som jeg lagde ud på billedet. Når du har sendt alt det, behandler de refusionerne inden for få timer, og du modtager pengene på din bankkonto inden for to hverdage.
Har nogen prøvet en chargeback for varer, der ikke er modtaget med Payver? Min bank siger blot, at jeg skal kontakte forhandleren, ikke den person, der behandlede betalingen. Jeg kan ikke finde en løsning på dette.
Ja, Dsolpay er fuldt forbundet med Swipez. Send de transaktioner, hvor Dsolpay vises, sammen med dato og tidspunkt for debiteringen, og skjul dine følsomme kontooplysninger. Betalingsfristen er normalt omkring 120 dage via banken, men der er mange måder at forlænge denne periode på.
Hvis du sender al dokumentationen korrekt, tror jeg ikke, du får nogen problemer. Hvis du ikke modtager alt direkte fra forhandleren, kan du altid gå gennem banken. Jeg ønsker dig held og lykke 🍀