Jeg tror, de bare mener, at de er fritaget for tekniske detaljer. Jeg synes, det er bedst at gå til FOS og lade dem bestemme.
Det er bare frustrerende, at ingen tager noget ansvar, og at alle peger fingre ad hinanden og siger "vi leverer kun teknisk rådgivning" (Tink) eller "vi administrerer bare bankkontoen" (Clearbank), på trods af at det ikke ville ske, hvis kun én af disse parter var fraværende. Jeg kan bare ikke fatte, at Tink er ejet af Visa, som ikke selv gør noget.
Jeg håber bare, at alle disse virksomheder en dag går konkurs og får, hvad de fortjener!
I think they just reckon they’re off the hook under technicalities. I think best to go to the FOS and let them decide.
It’s just frustrating that no one takes any accountability and everyone points the finger at each other and says ‘we just provide technical’ (Tink) or ‘we just run the bank account’ (Clearbank) despite the fact that with just one of those parties missing would mean this wouldn’t happen. I just can’t believe Tink are owned by Visa who are doing nothing themselves.
I just hope one day all of these businesses come tumbling down and get what they deserve!
Automatisk oversættelse: