Hej Daniel,
Jeg har sendt dem en mail. Jeg opfyldte alle omsætningskrav og kan sende et skærmbillede, der beviser det. Årsagen til, at den blev annulleret, er nedenfor. Det giver ikke mening, fordi min kontosaldo er $203. Nu venter jeg endnu 2 dage og håber ikke det bliver aflyst igen. Jeg talte med chat, og de sagde, at de skulle "hæve endnu en udbetalingsanmodning nu, hvor min saldo er $203". Det var $203 i første omgang, og jeg har ikke rørt det siden. Nedenfor er deres grund. Som jeg sagde, giver det ingen mening. Jeg havde $203 på min konto og har det stadig. $203 er åbenbart mere end de $200, de nævnte. Jeg har også satset på intet andet end slots og har nemt nået satsningskravet på $3k (jeg har satset over $5k)
Dette er deres svar.
Vi er kede af at meddele dig, at din udbetalingsanmodning er blevet afvist, da du ikke har nok saldo til at trække velkomstfri chips på $100
Påkrævet saldo på din konto på udbetalingstidspunktet: $200 (bonusbeløbet vil blive trukket, og den mindste udbetaling, som vi behandler, er $100. Da det drejer sig om $100 Gratis Chip Bonus, er den maksimale udbetaling $100, derfor skal du har en saldo på $200 på din konto)
nedenfor er min kontooversigt. Saldoen på $103 er, efter at de har trukket de $100, der afventer udbetaling. Jeg kan ikke se nogen gyldig grund til, at det blev annulleret.
Udbetalinger
Nuværende balance :
103,00
Nuværende land:
Forenede Stater
Nuværende valuta:
USD
Omsætningskravbeløb:
3.000,00 USD
Omsat beløb:
5.129,25 USD
Spil fuldført:
Ja
Afventende udbetaling: $100
Hi Daniel,
I have sent them an email. I met all wagering requirements and can send a screenshot proving it. The reason they gave for it being canceled is below. It doesn’t make sense because my account balance is $203. Now I wait another 2 days and hope it doesn’t get canceled again. I spoke with chat and they said to "raise another withdrawal request now that my balance is $203". It was $203 in the first place and I haven’t touched it since. Below is their reason. As I stated, it makes no sense. I had $203 in my account and still do. $203 is obviously more than the $200 they mentioned. I also have wagered on nothing but slots and reached the $3k wagering requirement easily (I’ve wagered over $5k)
This is their response.
We are Sorry to inform you that your withdrawal request has been rejected as you do not have enough balance to deduct Welcome Free Chip of $100
Required balance in your account at the time of Withdrawal: $200 (the bonus amount will be deducted, and the minimum withdrawal that we process is $100. As this is about $100 Free Chip Bonus, the max cash out is $100, therefore you need to have a balance of $200 in your account)
below is my account summary. The $103 balance is after they deducted the $100 pending withdrawal. I see no valid reason it was canceled.
Withdrawals
Current Balance :
103.00
Current Country :
United States
Current Currency :
USD
Wagering Requirement Amount :
3,000.00 USD
Wagered Amount :
5,129.25 USD
Wagering Completed :