Hej for et par måneder siden vandt jeg og var i stand til at hæve 9500$ et par uger senere vandt jeg igen og prøvede at trække 5000, pludselig deaktiverede de min konto og ikke kun min konto, men min søsters konto, som havde henvist mig og min mor til love-konto, som vi henviste til, og de fandt et problem med flere konti. ingen af os bor sammen, og vi har brugt bogstaveligt talt tusindvis på at lege. Jeg var ind og ud af hospitalet, og min søster ville besøge mig, og vi spillede på vores telefoner, det holdt mig ved sin fornuft, mens jeg var syg, vi leverede al vores identifikation uanset de kunne ønske, jeg var villig til at gøre absolut hvad som helst, så var min søster og svigermor efter meget lang tid, de sagde, at de ikke gav mig min konto tilbage. Jeg var mere ked af det over ikke at kunne distrahere mig, mens jeg var på hospitalet end over pengene. Spol et par måneder frem, og de genaktiverede min søsters konto [hun er den, der henviste mig] og sagde, at hun ikke var højt for at sende henvisninger længere, men at hun fik sin konto tilbage, selv med hendes resterende få dollars der stadig. Min er dog stadig deaktiveret med over 5000 siddende inde. Jeg forstår ikke, hvordan jeg blot nogle uger før sprang gennem alle deres bekræftelse, hov ect, og de lod mig hæve 9500, så næste gang jeg vinder, de gør dette! Når jeg siger, at vi hver især har indbetalt tusinder og atter tusinder, mener jeg tusinder, 9500 og 5000 balancerer mig ikke engang, det bryder bare om, hvad jeg havde brugt i indskud, er jeg i stand til at få min genaktiveret ligesom min søsters. Hun gjorde intet, men gik tilfældigt til webstedet, og det lod hende komme tilbage med en besked, der sagde, at der ikke var flere henvisninger højt. Hjælp venligst
Hello a few months ago I won and was able to withdraw 9500$ a few weeks later I won again and tried to with draw 5000 the suddenly they disabled my account and not only my account but my sister's account who had referred me and my mother in laws account who we referred as well they sited a multiple accounts issue. non of us live together and we've spent literally thousands to play I was in and out of the hospital and my sister would visit me and we would play on our phones it kept me sane while I was sick we provided all of our identification whatever they could want, I was willing to do absolutely anything so was my sister and mother in law after a very long time they said they were not giving me my account back. I was more upset about not being able to have a distraction while in the hospital than the money. Fast-forward a couple months and they re-enabled my sisters account[she's the one who referred me ] and sited that she was not aloud to send referrals anymore but was given her account t back even with her remaining few bucks still there. Mine however is still disabled with over 5000 sitting inside. I don't understand how just weeks before I jumped through all their verification whoops ect and they let me withdraw 9500 then the next time I win they do this ! When I say we've each deposited thousands upon thousands I mean thousands the 9500 and 5000 does t even balance me out it just about breaks even what I'd spent in deposits am I able to get mine re-enable like my sister's. She did nothing but randomly went to the site and it let her back on with a message that said no more referrals were aloud. Please help
Automatisk oversættelse: