KÆRE ALLE,
Jeg har brug for din hjælp tak. Jeg er et verificeret betfury-medlem i lang tid nu. Jeg har tabt mange penge her. I dag 10/2/25 deponerede jeg doge crypto og jeg tabte igen, så deponerede jeg min polygon crypto og jeg tabte indtil mit sidste spin i roulette, hvor jeg vandt, og så lavede jeg en udbetalingsanmodning for fuld saldo. I de næste 15 minutter fik jeg en e-mail, hvor der stod. min konto er spærret på grund af multikonti. Jeg kan love, at jeg ikke har flere konti, for ingen fra mit hus har nogen spillekonti. Indtil det tidspunkt, hvor jeg tabte, blokerede de mig ikke i dag, da jeg vandt, de blokerede mig, vær venlig at hjælpe...
DEAR ALL,
I need your help please. i am a verified betfury member for long now. I have lost lot of money here. Today 10/2/25 i deposited doge crypto and i lost again then i deposited my polygon crypto and i lost till my last spin in roulette where i won and then i made a withdrawal request for full balance. In next 15 minutes i got an email saying. my account is blocked due to multi accounting. I can promise i dont have multi accounts infact no one from my house has any gambling accounts. Till the time i was loosing they didnt block me today when i won they blocked me please helpp...