Den 15. august foretog jeg en hævning på 6000,06 euro via bankoverførsel. Der er gået tre uger nu, og jeg har ikke modtaget min betaling, jeg har kun kontaktet 888 kundeservice for at få at vide, at overførslen blev foretaget, og jeg burde forhørte mig med min forretningsbank, hvilket jeg gjorde, og jeg fik at vide, at der endnu ikke var foretaget nogen overførsler til min konto. Jeg fortsatte med at sende en e-mail til deres (888) transaktionsteam for at få at vide, at mit problem vil blive undersøgt, og de vil vende tilbage til mig. ... indtil videre afventer jeg stadig deres svar og min betaling.
On the 15th of August I made a withdrawal of 6000.06 euro via wire transfer.its been three weeks now and I haven't received my payment, I have reached out to 888 customer care only to be told that the transfer was made and I should enquire with my commercial bank which I did and was told that there were no transfers done to my account as yet.i continued emailing their (888 )transaction team only to be told that my issue will be investigated and they will get back to me ....so far I am still awaiting their reply and my payment.