Jeg havde spillet sportsvæddemål og spilleautomater på limanbet851.com i lang tid. Mens jeg havde en saldo på cirka 842.000 TRY på min konto, blev min konto pludselig lukket den 15.05.2026 uden nogen forklaring, og mine penge blev konfiskeret.
Selvom al min spilhistorik og alle mine saldotransaktioner er fuldt registreret i deres system, fik jeg lov til at fortsætte med at bruge platformen uden problemer, indtil jeg nåede dette beløb. Men da jeg forsøgte at hæve mine penge, blev min konto pludselig lukket.
Jeg var registreret på platformen med brugernavnet "korsan7320", og indtil i dag havde jeg genereret en meget høj transaktionsvolumen gennem bankoverførsler på denne platform. Jeg havde aldrig tidligere oplevet problemer, begrænsninger eller blokeringer relateret til min konto.
På trods af dette blev min konto lukket, da min saldo nåede dette beløb, og mine midler blev tilbageholdt fra mig, hvilket klart udgør urimelig behandling og alvorlig økonomisk repressalie.
Efter denne hændelse forsøgte jeg gentagne gange at kontakte platformen via live support, telefon og e-mail. Jeg blev dog blokeret fra alle kommunikationskanaler, og ingen af mine e-mails fik svar.
Jeg har skærmbilleder, der viser min kontosaldo og datoen, hvor min konto blev lukket, og jeg er villig til at fremvise disse som bevis, hvis det bliver anmodet om det.
I had been playing sports betting and slot games on limanbet851.com for a long time. While I had a balance of approximately 842,000 TRY in my account, my account was suddenly closed on 15.05.2026 without any explanation, and my funds were confiscated.
Although all of my game history and balance transactions are fully recorded in their system, I was allowed to continue using the platform without any issues until I reached this amount. However, when I attempted to withdraw my funds, my account was suddenly closed.
I was registered on the platform with the username "korsan7320" and, until today, I had generated a very high transaction volume through bank transfer deposits on this platform. I had never previously experienced any issue, restriction, or block related to my account.
Despite this, once my balance reached this amount, my account was closed and my funds were withheld from me, which clearly constitutes unfair treatment and serious financial victimization.
Following this incident, I repeatedly attempted to contact the platform through live support, telephone, and e-mail channels. However, I was blocked from all communication channels, and none of my e-mails received any response.
I possess screenshots showing my account balance and the date my account was closed, and I am willing to provide these as evidence if requested.

Jeg havde spillet sportsvæddemål og spilleautomater på limanbet851.com i lang tid. Mens jeg havde en saldo på cirka 842.000 TRY på min konto, blev min konto pludselig lukket den 15.05.2026 uden nogen forklaring, og mine penge blev konfiskeret.