Jeg fremlægger nye og ubestridelige beviser for, at 1xBet stadig bruger et svigagtigt indbetalingssystem. I dag blev jeg bedt om at indbetale penge til nummeret 0960578935. Men da jeg tjekkede dette nummer i E-Birr-systemet, viste det to helt forskellige navne: 'Nasri Maxamed Xusen' og 'Tolashii Surrum Chonnaloo'.
Dette er organiseret tyveri. De bruger personlige konti under flere identiteter til at fange og stjæle fra kunder, præcis ligesom den agent, der tidligere blev fyret for at stjæle mine 200 ETB.
Jeg kan ikke stole på denne virksomheds drift. Jeg nægter at markere min sag som 'Løst', og jeg kræver en formel kompensation på 3.000 ETB for den fortsatte chikane, risiko og psykiske stress, de har forårsaget mig i løbet af de sidste 20 dage. Gennemgå venligst disse skærmbilleder som bevis på deres kriminelle aktiviteter.

I am providing fresh and undeniable evidence that 1xBet is still using a fraudulent deposit system. Today, I was instructed to deposit money to the number 0960578935. However, when checking this number in the E-Birr system, it showed two completely different names: 'Nasri Maxamed Xusen' and 'Tolashii Surrum Chonnaloo'.
This is organized theft. They are using personal accounts under multiple identities to trap and steal from customers, exactly like the agent who was previously fired for stealing my 200 ETB.
I cannot trust this company's operations. I refuse to mark my case as 'Resolved' and I demand a formal compensation of 3,000 ETB for the ongoing harassment, risk, and psychological stress they have caused me over the last 20 days. Please review these screenshots as proof of their criminal activities.
Automatisk oversættelse: