her er historien:
Siden jeg var barn, sagde jeg til mig selv - en dag vil jeg være i stand til at se live-showet "Le Cirque de Soleil" -
Tiden gik, jeg begynder at rejse rundt i verden, og dybt i min underbevidsthed var der den der vage drøm. Så en dag før jul spurgte min værelseskammerat mig helt ud af det blå
-Jeg har en gave til dig, jeg ved ikke om du vil kunne lide, men før lad mig det vide; har du set Le cirque de Soleil?
-Selvfølgelig kender jeg dem, hvorfor spørger du, ? gør du ikke...
-- YUp, jeg har en ekstra billet til dig, første gang du kan se Live Showet.
GLÆDELIG JUL.
Og for at gøre historien kort. Det var den bedste julegave, jeg nogensinde har modtaget. Det ironiske ved det er, at det var det sidste show, som Canadian Corporation havde, før de gik konkurs på grund af Covid.
here is the story:
Since i was a kid I said to myself - one day i will be able to see the live show "Le Cirque de Soleil" -
The time passed, I start traveling over the world, and deep in my subconscious there was that vague dream. Then one day before Christmas, My roommate asked me all out of the blue
-I have a gift for you, I don't know if you will like, but before let me know; have you seen Le cirque de Soleil?
-OF course i know them, why you ask, ? don't you...
-- YUp, I have one extra Ticket for you Firs view to The Live Show.
MERRY CHRISTMAS.
And to make the story short. That was the best Christmas Gift i ever received. The irony of that is that was the last Show that Canadian Corporation had before they went out of business because of Covid.
Automatisk oversættelse: