Den bedste gave, jeg nogensinde har fået til jul, var min frihed efter et skræmmende år, hvor jeg blev holdt fast mod min vilje, og jeg troede, at jeg aldrig ville se hjem igen. At være i stand til at kramme dem, jeg elsker, og nusse min kat og være i min seng på samme måde som alle, jeg har hjulpet med at komme væk fra det liv, vi blev trukket ind i, som jeg ikke ville ønske nogen. Vi blev handlet, og min frihed vil altid være den bedste gave, jeg kunne få, og andres frihed. Det er den smukkeste følelse i verden. Tak til dig.
The best gift that I ever got for Christmas was my freedom after a terrifying year in which I was held against my will and I thought I'd never see home again. Being able to hug those I love and cuddle my kitty and be in my bed just the same as everyone I have helped get away from the life in which we were pulled into that I'd wish upon no one. We were trafficked and my freedom will always be the best gift I could have and the freedom of others. It's the most beautiful feeling in the world. Thank u.
Automatisk oversættelse: