Da mit land ikke kvalificerede sig (igen) til den store begivenhed, vil jeg støtte andre lande. Jeg kan huske, at jeg kunne lide at se Costa Rica i 2014 , satsede endda på dem, da de spillede mod Italien, hvilket gav mig en god sum penge (oddset var over 12,00). Jeg kan også godt lide Portugal , hvor jeg boede i et stykke tid, så det er et andet yndlingsland.
Tips til vinderen? Selvom jeg læste Samuel Eto'o påstande om, at Cameroun vil vinde i finalen mod Marokko, vil jeg sige, at det snarere er hans ønske end noget, der er tæt på virkeligheden. Hvis jeg skulle satse på ét land, ville jeg sige Frankrig , men jeg tror også på, at Kroatien kan lave et flot resultat på det kommende VM 🙂. Selvom Brasilien har en fantastisk trup på papiret, tror jeg ikke deres offensive spillestil kommer til at virke mod stærke europæiske modstandere, men vi får se 🙂
Since my country didn't qualify (again) for the big event, I'm going to support other countries. I remember I liked to watch Costa Rica in 2014, even made a bet on them when they played against Italy, which earned me a good amount of money (the odds were over 12.00). I also like Portugal where I lived for a while so that's another favourite country.
Tips on the winner? Even though I read Samuel Eto'o claims that Cameroon is going to win in the final against Morocco, I'd say it's rather stays his wish than anything close to reality. If I had to bet on one country, I'd say France, but I also believe Croatia could make a great result on the upcoming World Cup 🙂. Even though Brazil has a great squad on the paper, I don't think their offensive playstyle is going to work against strong European opponents, but we'll see 🙂
Redigeret af forfatter 1 år siden
Automatisk oversættelse: